Saturday, January 24, 2009

Kembali Menulis

23 Januari 2009, selepas selesai pengebumian Allahyarham Azhar sebelum solat jumaat,saya bersama-sama Abang Ahmad Rosli,Saha Esa (Naib Ketua Pemuda Caw KEP) dan Bro Mat Diah minum di BRJ Kuchai Lama.

Topik yang kami berbincang dan berdebat adalah berkenaan isu-isu semasa seperti :-

1. Kemalangan Langgar Lari Allahyarham Azhar

2. Isu Palestin
3. Kekalahan BN di Kuala Trengganu dan
4. Perang saraf melalui Blog.

Abang Rosli telah "membelasah" saya kerana saya tidak mengemas kini kan blog saya sendiri. Kerana mengikut kata beliau, telah mempromosikan blog saya kepada rakan-rakan di tempat kerja tetapi bila meraka masok ke blog saya tiada apa-apa yang terbaru.

Selepas ditegor pada hari tersebut,saya tersedar dan memgambil inisiatif untuk kembali menulis.

Terima kasih bro Rosli.

No comments:

Post a Comment